Hate Me or Love Me, just click LIKE. LOL

Pengikut Gua

Wednesday, August 15, 2012

Coba-annnn

3 hari lagi nak raya. tak terasa masa berlalu dengan pantas. macam baru minggu lepas pulak rasanya berpuasa. baju raya pertama belum siap lagi. harap-harap sempatlah siap. kalau tak siap sedih la aku pakai baju raya kedua. bukan tak boleh, boleh je padahal pakai baju raya kedua. tapi tema family belah mak aku tahun ni maroon, so pelik la kalau aku tetiba pakai baju kaler putih.

satu hal pulak dekat-dekat raya ni lah aku kena ulser. ulser tu keluar dekat gigi geraham aku yang baru nak tumbuh. adeh takde tempat lain ke nak tumbuh? gigi aku yang baru nak tumbuh ni takdelah sakit, tapi memandangkan ada ulser kat situ, so terasa jugak la kadang-kadang gusi tu berdenyut. nak makan masa berbuka pun kena kontrol. semalam oke je. tapi lepas aku letak garam makin menjadi-jadi lak. maybe sebab masa aku letak garam tu, jari aku kena kat ulser tu kot jadi dia terkoyak. hmmm logik gak teori aku ni. aku tak main la kumur-kumur air garam ni. aku tenyeh je garam kat ulser tu habis cer. lepas berbuka tadi aku belek lagi la gigi aku tu. owh patut la sakit hari ni lain macam je, dia dah nak keluar rupanya. dulu macam nak tak nak je keluar. sekarang dah nampak 50% dah.

teringat masa aku sem 1 dulu. housemate aku tumbuh gigi geraham. sampai demam-demam member tu tahan sakit. takut jugak aku kalau-kalau mengalami nasib yang sama. alhamdulillah aku takdelah sampai demam tahan sakit, cuma kena tahan lapar sebab ada ulser -_-'

harap-harap ulser ni sembuhlah sebelum raya. tak kuasa aku nak menahan nafsu makan masa raya nanti.


SELAMAT HARI RAYA :)



2 comments: