Hate Me or Love Me, just click LIKE. LOL

Pengikut Gua

Tuesday, May 8, 2012

Selamat Hari Tua



Ya hari tuaku. Sudah menjangkau usia 22 tahun tapi terasa diriku ini masih berumur 19 tahun. Usia sahaja yang bertambah tapi kematangan di tahap itu juga. -_-' oke tamat cerita pasal kematangan. ni aku nak cer pasal befdayku yang ke22 ini yang ku sangka tidak ada orang yang teringin menyambutnya di Tg.Malim ini T_T


kad di atas ialah benda pertama yang aku rasa surprise sebab keluar dari bilik tengok kat pintu "eh, ehhhh...." tapi aku dah tau lah kan sape bagi. sebab dia sorang je rajin buat keja2 menggunting menampal melukis ni semua. 

inilah orangnya. RAFISYA ARIZA. Housemate and coursemate gua. dia yang edit pic tu. =)

eh..tapikan tapikan tapikan tadi aku cakap aku tak sangka ada orang sambut befday aku kan? ney apesal lak ada kek tetiba ni? beli untuk diri sendirikah? oh tidak sama sekali. ini sebenarnya kejutan ya. aku memang nak gi pekan hari tu dengan Fisya. nak gi bank..tapi memang niat nak menyinggah pizza hut dah. Pastu kitorang ajak sorang lagi housemate. Dah sampai pizza, si Fisya ni nak gi jumpa kawan kenkonon. Aku ni mati-matilah percaya. Tak syak langsung. Pergh betapa hatiku tegar tak kisah kalau orang tak sambut befday aku pon. kahhhh! pastu yang lawaknya, masa Fisya bawak masuk kek tu, boleh pulak aku nampak dia dulu (sepatutnya member sorang lagi yang kena nampak dulu so dia akan terus nyanyi pastu aku pon surprise la kononnya)..tapi masa aku nampak tu aku tercengang. aku tenung je dia bawa kek tu kat aku. HAHA macam vodo kot aku. Bila member sorang lagi nampak barulah diorang nyanyi. adoii malu lak aku. LOL.. nasib baik pizza tu takde orang sangat. 3 meja je berpenghuni (termasuk kitorang). kalau tak, kompem aku masuk bawah meja. 

inilah mastermindnya. memang superb la korang sampai aku tak syak langsung korang nak beli kek bagai. 

so dengan rasa terharu dan gembiranya aku nak ucapkan terima kasih korang yang susah2 je buat semua ney untuk aku. walaupon sebenarnya bulan lepas aku selalu cakap "bday aku nanti korang jangan lupa oke bla bla bla", tapi aku tak sangka la korang nak buat betul2. hewhewhew very the touching. 


motif letak print screen status FB??



4 comments:

  1. haha..terkezut x? pandai jugak ak berlakon..hihi

    ReplyDelete
  2. hahaha. gambar yg saya kasi duk carta paling atas. lol. :p

    ReplyDelete