Hate Me or Love Me, just click LIKE. LOL

Pengikut Gua

Friday, June 15, 2012

Setiap Gambar Ada Lagu (untuk dia heyy untuk dia untuk dia....)

Hari ney aku paper minor sejarah. Alhamdulillah esok last payyyyyypeeerrrrr pastu boleh balik KK yuhoooo..  Semalam aku meluangkan masa beriadah dengan mencipta lagu. Lagu la sangat. Nasib baik dapat jawab paper tadi. Kalau tak nangis tak berlagu la aku. Orang lain ada paper study kat library. aku lak study kat taman. Jadi kalau tak menyampah silalah menatap setiap gambar ada lagu di bawah. 




Lagu pertama. 

Kau sempurna bagiku, tak kurang sesuatu,kau terima apa adakuuuu.. 
(aku tengok gambar ney terus lagu tu berkumandang d telinga. ceiitttt)



Lagu Kedua

kita berkenalan hanya dalam laman muka buku..aku tak habis paper lagi tapi aku pegi outing oh owuowuo.. aku memang la ohsem.. (lagu apakah?)



Lagu Ketiga

you don't know o oh.. you don't know me beautifool.. -_-'



Lagu Keempat

tiada keretaku bawa kau jalan-jalan..basikal ku pun ini atok aku yang punya..



Lagu Kelima

matanya lirik-lirik selalu..errrr... (tet!!!! lampu merah Jangan Lupa Lirik)








habis lagu sudah 




kalau ada sape-sape berminat untuk mendapatkan khidmat photographer ni (bukan aku), sila la berhubung dengan beliau (Zell)




ada orang cakap muka aku macam Mongolian kat pic ney. wat say you?







3 comments: