Hate Me or Love Me, just click LIKE. LOL

Pengikut Gua

Friday, December 7, 2012

Ambil Berkat 2

wah..ada part pulak entri aku sekarang. ada part 1, ada part 2. macam Legnda Budak Setan pulak. kahh.. biasalah aku kan suka bajet fofular. kalau blog-blog yang femes amous tu kan biasanya entri diorang ada banyak part especially kalau gi travel. jadi aku pon nak jugak buat part walaupun hanya travel selama 2 jam dengan perut lapar.

takkan la travel 2 jam gi kenduri kawen semata-mata terus balik ke Tanjung Malim tanpa melencong ke mana-mana? itu namanya budak skema yang apabila mak cakap "Maria, lepas habis tusyen terus balik rumah. jangan singgah mana-mana." itu kalau nama beliau adalah maria. tapi kalau beliau itu adalah Kathy, tak mungkin aku akan selurus bendul sebegitu. kaaahhhh dasar anak durhaka! T_T

sebenarnya kitorang dah pakat-pakat nak gi menara condong masa kat rumah kenduri. semua tak nak balik terus. yelah 30 minit je kot jarak Teluk Intan ngan Hutan Melintang. so setelah menghabiskan lauk pauk yang ada, membingitkan suara hadirin dengan wakil-wakil penyanyi karoke AT20, dan sesi bergambar tak hengat dunia, maka kami pun bergerak secara berjemaah ke Teluk Intan. Kali ni aku drive. tukar shif la pulak kan. Fisya dok belakang jadi penumpang sambil menikmati pemandangan alam. cettt..

masa sampai ke Teluk Intan hujan pon turut dengan agak lebat. gelap je cuaca. kitorang paling lambat sampai. ciss..bebudak lain dah sampai ke tingkat atas menara condong. kitorang baru nak cari parking. sempat lak gado kan nak parking katne. T_T  turun dari kereta, hujan lebat ya ampun. parking keta kat tepi berek kedai so dapat la berlindung dari hujan sementara tunggu kawan daripada seberang jalan ambil kitorang dengan 2 bijik payung di tangan. auwww so nice.

masuk je menara tu mak ai gelap. samar-samar je nampak. takde lampu ke? dah la tangga muat-muat badan je. macam jadi volunteer seekers je. naik tangga then benti jap kat tingkat 1. bergambar-gambar sikit, tengok-tengok pemandangan sikit.. lepas tu, baru je nak gerak ke tingkat seterusnya, bebudak lain dah pakat turun. weh apekah?? rupanya pekerja kat situ suruh turun sebab hujan lebat. gelap. bahaya. tidak ada lampukah disini getus hati kecilku. grrrrrrr

makngai gelapnye

much better

dah orang suruh keluar, kita keluar lah kan. so lets bergambar outside.



woi apesal kau wat lambang tu? tu iluminati la.. @!#$%^&*
(don't be so taksub with this thing)

disebabkan hujan yang turun, kitorang tak dapat amek gambar dengan banyaknya. singgah la gi minum kejap. pastu sambung amek gambar sikit (sebab hujan dah benti) pastu balik. masa nak balik tu hujan turun lagi. agak lebat. dah la lewat petang. gelap. mengantuk gila aku. jalan pulak ya ampun gelap bangat. kitorang tak lalu highway. kitorang berpecah dah. yang konvoi sekali ngan aku ada 2 keta je. aku paling belakang follow Waja, Waja follow Viva Elite. sebenarnya kat belakang ni ada keta Kancil tapi boleh pulak kitorang terpisah. (comel tak description aku?) diorang ikut highway. kitorang kat depan ni ikut jalan lain. redha je aku selisih ngan lori bapak besar. dah la tak biasa drive kan. alhamdulillah sampai gak umah. sampai Behrang aku tak tahan dam memfollow. aku jalan dulu sebab Wana dah tau jalan kan. aku mana pernah drive sampai Behrang. (kesian) Bila dia cakap jalan lurus je, aku pun terus la. tak sabar nak gi Kepsi katakan. bola pon aku terlepas. T_T

muka berlengas jadi terpaksa edit sephia. kbai




No comments:

Post a Comment