Hate Me or Love Me, just click LIKE. LOL

Pengikut Gua

Monday, December 17, 2012

Mat Luthfi dan Anwar Hadi Bakal Bermain untuk Harimau Malaya

Tanggal 12.12.12 sudah pun berlalu. Seperti biasanya aku malassss nak update blog nak cakap pasal hari tersebut. buat apa nak update kalau takde benda best berlaku. kan kan kan? oh tapi sebenarnya ada je benda best jadi hari tu. tapi sebab aku malas update blog jadi aku pura-pura la cakap takde benda best. apa cakap belit-belit cam bangang ni??

hey you all tahu, hari tu kan, 12.12.12.. Mat Luthfi ngan Anwar Hadi datang UPSI. auwwww teruja aku dowh. tak pernah aku teruja camni walaupon banyak gila dah artis datang UPSI ni. haha..diorang datang sebagai juri jemputan dan bagi talk untuk pertandingan apa ntah aku lupa ( padahal event fakulti sendiri tapi tak ingat nama event puihhh.) dah la eksaited konon nak jumpa diorang, tapi bangun pukul 9.10am itupun Fisya kejutkan. event start pukul 8am kot tapi memandangkan aku tau vlogger terkenal itew datang pukul 11 makanya aku saja bangun lambat. takde kelas pagi kan biase lerrr (buat muka bangga kembang-kembangn hidong)

sampai je kat Dewan Konvensyen Bangunan E-Learning (tempat event), tengok kat luar macam lengang je. yang ada Ajk-ajk bertugas je. tapi kat luar tu ada live streaming (cehhh) talk kat dalam dewan konvensyen tu. masa tu orang lain bagi talk. sorang member aku yang juga ajk event tu suruh kitorang masuk, tapi dalam masa yang sama turut memberitahu bahawasanya Anwar Hadi sedang berada di dalam tandas. kahh.. memandangkan aku tak minat AH (ops), makanya aku tak teruja. kalau ML kat dalam tu maybe aku akan tunggu kat luar tandas (eh?).

masuk-masuk je dewan kerusi semua agak penuh. terpaksa duduk kat kerusi belakang tanpa meja. beberapa belas minit kemudian masuklah AH dari pintu utama (yang tadinya dalam tandas) dan menuju ke tempat duduk beliau. OMG hensem rupanya beliau ini. kalau dalam youtube takdelah hensem sangat (bagi aku). ML pulak masa tu memang dah sampai. tak taulah bila mereka berdua ini sampai tapi yang pastinya sampai dulu daripada kitorang. ML very the comel you know. sama je apa yang kita nampak dia kat youtube dengan nampak dia personally. cara cakap pon sama. macam tu la dia kat youtube, macam tu jugak la dia kat luar. tapi memandangkan tajuk yang diberi (untuk talk) agak formal jadi dia tak biasa. dia pon cakap macam kelakar je bagi talk secara formal. beza dengan AH yang agak pemalu bila bagi talk. beza gila dengan personaliti dia dalam youtube. may be dia tak biasa berdepan dengan crowd kot.

oke dipendekkan cerita, seusai majlis, kitorang (aku dan kawan-kawan) pon pergi la makan tengahari. sebab pengacara majlis cakap kalau nak amek gambar, tunggu lepas makan. pukul 2pm aku nekad melewatkan diri ke kelas. padahal aku ada kelas pukul 2pm-5pm. lagipun lecturer aku selalu masuk lambat jadi aku tak takut sangat. keluar je dari lif ke tingkat 5 terus hoih orang dah start amek gambar dah.. aku pon terkedek-kedek la gi tempat my friend Wana.."Wana, nak amek gambar jugak.." and Wana terus "hah pergi cepat.." and my another friend, Andi, ajk event ni, "ni last ye amek gambar..oh tidak "andi kejap..1 je lagi..kiorang pun nak.." sambil senyum-senyum manja mintak penampar. dan senyuman gedik itu berhasil juga apabila



















motif sangat kan gambar besar gedabak. apa kau ingat senang ke aku nak duduk kat tengah-tengah tu tanpa berebut dengan Fida? Berebut okayyyy depan-depan ML dan AH. tak senonoh betul. haha.. takpe asalkan dapat duduk tengah-tengah. bukan diorang kenal aku pon.



tajuk tak berkaitan. kbai




1 comment: