Hate Me or Love Me, just click LIKE. LOL

Pengikut Gua

Tuesday, December 11, 2012

Pagi yang Indah :)

whoaaaaaa...selamat pagi dunia!! yeah sekarang pukul 6.50am tapi sebenarnya aku bukan baru bangun ye anak-anak sekalian. sebenarnya aku belum tdo. haha tapi memandangkan aku takde kelas hari ni so what :p
aku ni dok buat Jadual Penentu Kandungan daripada malam tadi sambil layan lagu, layan movie, tu yang boleh terlajak sampai ke pagi. layan youtube lagi la lagha kanzz..

tengah layan-layan lagu kat youtube tu boleh la pulak aku klik lagu Awi Rafael. Memula tengok tajuk lagu macam "oh..okay.." bila dengar lagu dia and hayati lirik dia, wah sangat membuatkan aku bersemangat pagi-pagi ni. sangat fresh you know ;)

memandangkan aku dah tersuka dengan lagu tersebut, maka aku nak copy paste lirik lagu tersebut di sini dan let's sing along. ;)


Lirik Lagu Asalkan Aku OK – Awi Rafael

Selamat pagi, selamat pagi aku ucapkan
Burung merpati bernyanyi di ruang halaman
Hidup ini indah ku kata, 


Hidup ini indah lawa
Hidup ini indah ternyata

Selamat petang, selamat petang aku ucapkan
Kanak-kanak kecil berlari di ruang halaman
Hidup ini indah ku kata, 


Hidup ini indah lawa
Hidup ini indah ternyata

Asalkan aku ok, duit dalam kocek
Hidup dengan sederhana
Keluarga semua ok, masa depan cantik
Hidup jauh narkoba dunia

Asalkan aku ok, hidup macam taukeh
Teman ada sentiasa
Bernyanyi dan karaoke, kaya macam Datuk K
Hidup tanpa masalah dunia

Hidup mewah tanpa berhutang
Hati bersih tak lupa sembahyang
Inilah kehidupan, Inilah kehidupan



Otak cergas tanpa menipu
Jangan marah-marah tak perlu begitu
Inilah kehidupan, Inilah kehidupan

Asalkan aku ok, duit dalam kocek
Hidup dengan sederhana
Keluarga semua ok, masa depan cantik
Hidup jauh narkoba dunia

Asalkan aku ok, hidup macam taukeh
Teman ada sentiasa
Bernyanyi dan karaokekaya macam Datuk K

Hidup tanpa masalah dunia


semangat semua ^_^

No comments:

Post a Comment